18.12.09

Ψαλμοί

  • Εσένα δοξάζω Κύριε

που είσαι λαμπρός και παντοδύναμος

εσύ που φωτίζεις τον κόσμο

που εσύ δημιούργησες

μόνο με την παρουσία σου

Μεγάλος και Τρανός

είσαι εσύ Θεέ μου

και θα σε υπηρετώ

ώσπου να πεθάνω

Σε Εσένα Κύριε πιστεύουμε

όλο το Ισραήλ

που μας έσωσες απ'τη σκλαβιά μας τη σκληρή

και μας έφερες στην Παλαιστίνη


Αθ. Παπαδόπουλος

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

  • Θε μου τη μανούλα μου πάντα καλά να έχεις
μα το τι τραβώ εγώ εσύ δεν το κατέχεις.

Ολημερίς με νοιάζεται το ξέρω μ'αγαπάει

μα όταν μου φωνάζει τα νεύρα μου τα σπάει.

Εγώ την αγαπώ εγώ την ελατρεύω

και όταν νιώθω ότι πονώ στην αγκαλιά της γέρνω.

Θεούλη μου παρακαλώ πάντα κοντά μου να'ναι

γιατί αν μου φύγει μια φορά εγώ καλά δεν θα'μαι

Μαρία Ιακωβίδου

No comments: