19.1.10

Ύμνος στο Θεό
Θεέ μου , όπου κι αν στρέψω το βλέμμα μου Σε βλέπω .
Θαυμάζω τη σοφία με την οποία έπλασες τον κόσμο .
Θαβμάζω την τελειότητα και χρησιμότητα του πιο μικρού αλλά και του πιο μεγάλου πλάσματος στη Γη.
Κανένας ζωγράφος δεν μπορεί να χρωματίσει τόσο υπέροχα τον ουρανό την ώρα του ηλιοβασιλέματος .
Κανένα άρωμα δεν ευωδιάζει όπως το αγιόκλημα την ώρα που σουρουπώνει .
Θεέ μου , όλα εν σοφία εποίησες!!!!!!
Θεέ μου Σε ευχαριστώ που μου έδωσες το δώρο της ζωής .
Σε ευχαριστώ για όλα όσα απλόχερα μου έχεις χαρίσει .
Σε παρακαλώ δώσε μου υγεία , σωματική , πνευματική και ψυχική .
Συγχώρεσε τα λάθη μου και βοήθησέ με να μην τα επαναλάβω .
Φώτισε την ψυχή μου και το μυαλό μου .
Καθοδήγησε τα βήματά μου , ωστέ να χρησιμοποιήσω τα ταλέντα που μου έχεις δώσει , σύμφωνα με το Θέλημά Σου , για να βοηθήσω όσους χρειάζονται βοήθεια.
Γέμισε την καρδιά μου με αγάπη για να μπορώ να χαρώ την ζωή , να θαυμάσω τον κόσμο , να συγχωρώ .
Χαρισέ μου ψυχική ειρήνη και ηρεμία .
Δώσε μου φώτιση να μπορώ να αντιλαμβάνομαι τα μικρά θαύματα που καθημερινά συμβένουν δίπλα μου .
Θεέ μου , όπου κι αν στρέψω το βλέμμα μου σε βλέπω .
Αμήν!!!!
Σεραφείμ Παναγιωτίδης Α2

2 comments:

Δημήτρης said...

Μπράβο σας παιδιά. Πολύ καλό το περιεχόμενο και πολύ όμορφη η ανάρτηση. Μπράβο και στους δυο σας. Μπορείτε να ανεβάσετε και οτιδήποτε άλλο σας αρέσει.

Stavroula said...

Μμμμ βλέπω έχουν περιεχόμενο τα παιδιά, αρκεί όλα αυτά να μην είναι μόνο λόγια. Γιατί "Η στερνή, η πιο ιερή στιγμή της θεωρίας είναι η πράξη", όπως είπε και ο Ν. Καζαντζάκης
Σταυρούλα Μαυρομματάκη